Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix festivalu Pelhřimov - město rekordů
Němcová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikační mix festivalu Pelhřimov - Město rekordů Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je charakterizovat komunikační aktivity, způsob propagace a jednotlivé nástroje komunikace festivalu Pelhřimov - město rekordů, aplikované v roce 2011. Dále na základě rozhovoru a analýzy dokumentů zhodnotit kvalitu komunikačního mixu a za pomoci vybraných nástrojů komunikace navrhnout účinnější a efektivnější metody propagace. Metody: K charakteristice marketingové komunikace, použité pro 21. ročník festivalu Pelhřimov - město rekordů, byly v této práci využity metody analýza dokumentů a deskriptivní případová studie. Další použitou metodou, díky které byly zjištěny interní informace o festivalu a jeho propagaci, byla metoda dotazování, konkrétně polostrukturovaný rozhovor. Výsledky: Byl vytvořen návrh čtyř nástrojů komunikačního mixu, jejich zaměření, způsob realizace i načasování. Navrhnuté nástroje komunikace budou prezentovány managementu Agentury Dobrý den. Na jejím zvážení bude, zda se hodí nebo nehodí do propagační strategie dalších ročníků festivalu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov - město rekordů, Agentura Dobrý den
Komunikační mix festivalu Pelhřimov - město rekordů
Němcová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikační mix festivalu Pelhřimov - Město rekordů Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je charakterizovat komunikační aktivity, způsob propagace a jednotlivé nástroje komunikace festivalu Pelhřimov - město rekordů, aplikované v roce 2011. Dále na základě rozhovoru a analýzy dokumentů zhodnotit kvalitu komunikačního mixu a za pomoci vybraných nástrojů komunikace navrhnout účinnější a efektivnější metody propagace. Metody: K charakteristice marketingové komunikace, použité pro 21. ročník festivalu Pelhřimov - město rekordů, byly v této práci využity metody analýza dokumentů a deskriptivní případová studie. Další použitou metodou, díky které byly zjištěny interní informace o festivalu a jeho propagaci, byla metoda dotazování, konkrétně polostrukturovaný rozhovor. Výsledky: Byl vytvořen návrh čtyř nástrojů komunikačního mixu, jejich zaměření, způsob realizace i načasování. Navrhnuté nástroje komunikace budou prezentovány managementu Agentury Dobrý den. Na jejím zvážení bude, zda se hodí nebo nehodí do propagační strategie dalších ročníků festivalu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov - město rekordů, Agentura Dobrý den

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.